Bilety
Rodzaje biletów
| Rodzaj biletu | Opis biletu | EARLY BIRD - cena | Finalna cena | Kup bilet |
|---|---|---|---|---|
| EARLY BIRD - FULL PASS | Pass uprawniający do udziału we wszystkich imprezach (dzień + noc) oraz warsztatach (od środy do niedzieli) | 379 PLN (89 EUR)* | 160 EUR | Kup bilet |
| WEEKEND FULL PASS | Pass uprawniający do udziału we wszystkich imprezach (dzień + noc) oraz warsztatach (od piątku do niedzieli) | - | - | Kup bilet |
| NIGHT PARTY PASS | Pass uprawniający do udziału we wszystkich imprezach NOCNYCH (od środy do niedzieli) | - | - | Kup bilet |
| WEEKEND NIGHT PARTY PASS | Pass obejmuje wstęp na 3 nocne imprezy: od piątku do niedzieli, od godz. 22:30 | - | - | Kup bilet |
| WEDNESDAY - DAY ONLY PASS | Pass obejmuje tylko warsztaty i socjale w ŚRODĘ w ciągu dnia do godz. 20:00 | - | - | Kup bilet |
| THURSDAY - DAY ONLY PASS | Pass obejmuje tylko warsztaty i socjale w CZWARTEK w ciągu dnia do godz. 20:00 | - | - | Kup bilet |
| FRIDAY - DAY ONLY PASS | obejmuje tylko warsztaty i socjale w PIĄTEK w ciągu dnia do godz. 20:00 | - | - | Kup bilet |
| SATURDAY - DAY ONLY PASS | Pass obejmuje tylko warsztaty i socjale w SOBOTĘ w ciągu dnia do godz. 20:00 | - | - | Kup bilet |
| SUNDAY - DAY ONLY PASS | Pass obejmuje tylko warsztaty i socjale w NIEDZIELĘ w ciągu dnia do godz. 20:00 | - | - | Kup bilet |
| WEDNESDAY NIGHT PARTY | Pass obejmuje wstęp tylko w ŚRODĘ na IMPREZĘ WIECZORNĄ od 22:30 do 4:00 rano | - | - | Kup bilet |
| THURSDAY NIGHT PARTY | Pass obejmuje wstęp tylko w CZWARTEK na IMPREZĘ WIECZORNĄ od 22:30 do 4:00 rano | - | - | Kup bilet |
| FRIDAY NIGHT PARTY | Pass obejmuje wstęp tylko w PIĄTEK na IMPREZĘ WIECZORNĄ od 22:30 do 4:00 rano | - | - | Kup bilet |
| SATURDAY NIGHT PARTY | Pass obejmuje wstęp tylko w SOBOTĘ na IMPREZĘ WIECZORNĄ od 22:30 do 6:00 rano | - | - | Kup bilet |
| SUNDAY NIGHT PARTY | Pass obejmuje wstęp tylko w NIEDZIELĘ na IMPREZĘ WIECZORNĄ od 22:30 do 4:00 rano | - | - | Kup bilet |
- W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących wydarzenia prosimy o kontakt pod adresem registration@elsolfestival.pl
- Couple passy lub passy grupowe są rejestrowane dla większej ilości osób. Każda osoba otrzymuje bilet.
- Jeżeli chcesz założyć grupę zniżkową to prosimy o kontakt groups@elsolfestival.pl.
(*) Podane ceny obowiązują do wyczerpania podanej puli passów (wszystkich rodzajów razem), nie później niż do dnia wskazanego w tabeli.
(**) Passy będą w sprzedaży na miejscu pod warunkiem, że nie zostaną wczesniej wyprzedane online.
Prosimy o zapoznanie się z warunkami zakupu przed dokonaniem płatności za pass -> WARUNKI ZAKUPU
Warunki zakupu
Zwrot passów
1. Passy są bezzwrotne. Dotyczy to również wszelkich wypadków losowych, sytuacji nadzwyczajnych, wszelkich okoliczności osobistych i błędów przy zakupie
2. W ciągu 7 dni od zakupu można skorzystać z przeniesienia 100% środków wydanych na bilet (patrz poniżej).
3. Wieloosobowe passy (couple passy, passy grupowe rejestrowane jako jeden pakiet dla wielu osób) traktowane jako JEDEN pass zakupione są przez
jedną transakcję, co oznacza, że przeniesienie 100% środków można zastosować tylko dla całego pakietu.
Przeniesienie środków
1. Istnieje opcja przeniesienia części środków na inne wskazane wydarzenia organizatora w ciągu jednego (1) roku od wydarzenia, na które uczestnik
nie może przyjechać. Procent przeniesionych środków zależy od momentu zgłoszenia:
- przy zgłoszeniu w ciągu 7 dni od daty zakupu przenosimy 100% środków (nie dotyczy biletów odkupionych i po zmianie zakresu)
- przy zgłoszeniu do 20.08.2026 (włącznie) 80% zapłaconej za bilet kwoty jest przepisane do późniejszego wykorzystania, 20% stanowi opłatę administracyjną za zmianę daty.
- przy zgłoszeniu po 20.08.2026 aż do dnia poprzedzającego rozpoczęcie wydarzenia, tj. do 15.09.2026 przepisane zostaje 50% kwoty, a 50% stanowi opłatę za późną zmianę daty (z czego 20% to koszty administracyjne, a 30% koszty stałe związane z rezerwacją miejsca)
O decyzji należy poinformować najpóźniej 15.09.2026 drogą mailową na adres registration@elsolfestival.pl. Środki zostaną zapisane w bazie Organizatora i będzie można je wykorzystać jako kod zniżkowy na dowolnie wybranego passa z naszej oferty na wybrane wydarzenie organizowane przez FUNDACJA EL SOL z wyłączeniem biletów w ofercie Early Birds.
2. W przypadku posiadania w bazie danych środków już przeniesionych z poprzednich wydarzeń Organizatora i chęci wykorzystania ich na bieżącą edycję TISNO DANCE CITY Festival termin na zgłoszenie takiej decyzji upływa 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia, 09.09.2026.
3. Passy nie zakupione bezpośrednio od Organizatora nie podlegają opcji przeniesienia środków.
Odsprzedaż passów i zmiana nazwiska przypisanego do passa może zostać dokonana najpóźniej do dnia 11.09.2026r.
Organizator nie pośredniczy w poszukiwaniu nowego nabywcy passa. Uczestnicy rozliczają się między sobą.
Pierwotny właściciel passa zobowiązany jest do wysłania najpóźniej do dnia 11.09.2026 do Organizatora na adres registration@elsolfestival.pl powiadomienia o zmianie podając imię, nazwisko oraz adres e-mail nowego właściciela.
W ciągu 48h od otrzymania potwierdzenia zgłoszenia należy w stosownym przypadku dokonać opłaty zgodnie z otrzymaną instrukcją oraz przesłać informację potwierdzającą opłatę do organizatora.
Po zakończonej procedurze nowy właściciel passa posiada osobny, imienny bilet, który jest konieczny do wstępu na wydarzenie.
Wysokość OPŁATY zależy od momentu i okoliczności przeprowadzenia zmiany:
a) Pierwsza zmiana dokonana do 31.08.2026 jest BEZPŁATNA. Zakupiony pass może zostać odsprzedany kolejny raz do 11.09.2026 za opłatą w wysokości 30 EUR.
b) Pierwsza zmiana dokonana od 1.09.2026 podlega opłacie w wysokości 30 EUR. Zakupiony pass NIE MOŻE być odsprzedany kolejnej osobie.
Passy zakupione w ofercie specjalnej mogą być objęte osobnymi zasadami wskazanymi przy opisie danej promocji.
Po 11.09.2026 zgłoszenia o zmianie właściciela passów nie będą uwzględniane niezależnie od przyczyny. W przypadku braku możliwości uczestnictwa jest możliwość skorzystania z częściowego przeniesienia środków.
Część passa zakupiona jako couple pass lub group pass, może być odsprzedana. Jednak przy zmianie właściciela passa konieczne jest zachowanie proporcji, czyli odsprzedaż odbywa się jako Leader-Leader, Follower-Follower.
Passy nie zakupione bezpośrednio od Organizatora nie podlegają opcji zmiany. właściciela
- Możliwa jest wymiana typu passa na inny na podobny lub szerszy pakiet festiwalowy za dopłata.
- Zmiana wymaga zgłoszenia do Organizatora i uiszczenia opłaty za rozszerzenie pakietu równej różnicy w cenie między pierwotnym a docelowym biletem zgodnie z cennikiem na dzień dokonania opłaty.
- Zmniejszenie Pakietu Festiwalowego nie jest możliwe.
- Po zakończonej procedurze uczestnik otrzymuje nowy bilet z nowym zakresem, który należy okazać przy wstępie na wydarzenie.
1. Passy na TISNO DANCE CITY Festival by elSol wygrane w konkursach lub otrzymane nieodpłatnie nie podlegają zwrotom, przepisaniu na inne
wydarzenie lub edycje ani wymianie na gotówkę. Dopuszczalne jest rozszerzenie pakietu takiego passa na ogólnych warunkach sprzedaży.
2. Jeśli zwycięzca konkursu posiada już pass na daną edycje, może przepisać pass konkursowy na inną osobę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od
ogłoszenia wyników konkursu. W innym przypadku przekazanie wygranego passa nie jest możliwe.
3. Passy sprzedawane w ramach OFERT SPECJALNYCH mogą podlegać osobnym zasadom zwrotów, odsprzedaży i wymiany, co określa każdorazowo regulamin promocji.
- Podstawa do wydania opaski i wstępu na wydarzenie jest osobiste okazanie IMIENNEGO E-PASSA Z KODEM QR otrzymanego po zakupie oraz DOWODU TOŻSAMOŚCI potwierdzającego dane.
- Noszenie opaski festiwalowej na nadgarstku podczas trwania całego festiwalu jest OBOWIĄZKOWE. Należy je okazywać każdorazowo na prośbę pracowników festiwalu lub pracowników ochrony.
- Każdy uczestnik jest upoważniony do 1 opaski festiwalowej na całe wydarzenie, wydawanej przy rejestracji. Wymiana dopuszczalna jest tylko w przypadku, gdy nastąpi jej zniszczenie z przyczyn niezależnych od użytkownika. W takiej sytuacji należy przynieść zniszczona opaskę do biura festiwalowego i wymienić na nową.
- Odpowiedzialność za zwrócenie uwagi na prawidłowe i komfortowe założenie opaski przy jej odbiorze leży po stronie uczestnika i nie może być powodem późniejszej reklamacji opaski.
